PRAKTINĖS DIRBTUVĖS
Nuo tikslų iki taktinio plano!
Organizuodami mokymus pažengusiems, kiekvienų kursų metų girdim – REIKIA DAUGIAU PRAKTIKOS! Todėl nusprendėm paimti ir suorganizuoti SUPER praktinius užsiėmimus, kurių metu tik atnaujinsim svarbiausias žinias, o didžiausią laiko dalį skirsim efektyvios kampanijos organizavimui.
Naujas, išskirtinai praktinis mokymų modulis. Metodika, naudojama dirbant su didžiausių Lietuvos prekių ženklų užduotimis. Dvi dienos, kurios leis suprasti, kaip geriausiai panaudoti socialinių tinklų galimybes siekiant realių prekės ženklo tikslų.
Tikrai neskirta tiems, kas stengiasi padidinti gerbėjų skaičių ar padidinti Like’ų kiekį po savo įrašais, bet nelabai gali paaiškinti, kaip tiksliai tai padeda parduoti jų prekes ir paslaugas.
Labai naudinga tiems, kas nori padidinti savo prekės ženklo žinomumą, pardavimus ir kitus realius rodiklius.
Mokymų dalyviai pereis per kiekvieną galutinio plano rengimo žingsnį, supras kiekvieno taktinio veiksmo poreikį ir naudą – pradedant užduoties skaitymu, informacijos rinkimu ir baigiant konkrečių reklamos formų parinkimu ir pritaikymu atskiroms tikslinėms auditorijoms. Pradėję nuo verslo problemos, iš mokymų išeisite mokėdami ją išspręsti ir parengti veiksmų planą iki galutinių smulkmenų.
Mokymai geriausiai tinka tiems, kurie nori rimtai išnaudoti socialinius tinklus savo prekės ženklo tikslams siekti, ir nori gauti aiškią ir susistemintą informaciją, kaip tai daryti geriausiai.
SVARBU:
Mokymai apima ne tik Facebook, bet ir visus kitus Lietuvoje aktualius soc. tinklus / media kanalus: Instagram, LinkedIn, YouTube, Google Display Network ir t.t.
Mokymus veda Facebook “Blueprint” ir Google sertifikuoti specialistai pagal tarptautinius standartus atitinkančią 2018 m. mokomąją medžiagą.
Ką veiksime:
Pirmoji diena (14:00-18:00)
Įžanga, supažindinimas su užduotimis ir jų analizavimo principais.
Esminiai galutinės strategijos elementai.
Auditorijos pasirinkimas ir skaidymas – geriausios praktikos
Tinkamiausių formatų ir kanalų (socialinių tinklų ir specifinių juose esančių galimybių) parinkimas
Galutinio rezultato peržiūra – ko siekiame.
Pirmoji diena (14:00-18:00)
Įžanga, supažindinimas su užduotimis ir jų analizavimo principais.
Esminiai galutinės strategijos elementai.
Auditorijos pasirinkimas ir skaidymas – geriausios praktikos
Tinkamiausių formatų ir kanalų (socialinių tinklų ir specifinių juose esančių galimybių) parinkimas
Galutinio rezultato peržiūra – ko siekiame.
Antroji diena (14:00-18:00)
Praktinių užduočių rengimas
Geriausi pavyzdžiai, naudingų procesui atvejų analizė (case studies)
Galutinių veiksmų planų peržiūra, įvertinimas, aptarimas.
Antroji diena (14:00-18:00)
Praktinių užduočių rengimas
Geriausi pavyzdžiai, naudingų procesui atvejų analizė (case studies)
Galutinių veiksmų planų peržiūra, įvertinimas, aptarimas.
Jūsų investicija į savo tobulėjimą – 229€+PVM 199€+PVM!!!
Mokytojai:
Aidis Dalikas
Aidis – “Socialaus marketingo” kūrybos ir procesų vadovas. Aidis yra vienas geriausių Facebook reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams. Kasdien analizuodamas didžiausių Lietuvos prekės ženklų Facebook puslapius, Aidis sukaupė didžiulę žinių bazę, kuria pasidalins ir su jumis.
Aidis Dalikas
Aidis – “Socialaus marketingo” kūrybos ir procesų vadovas. Aidis yra vienas geriausių Facebook reklamos ir analizės specialistų Lietuvoje, kurio konsultacijomis vadovaujasi didžiausių Lietuvos prekių ženklų marketingo vadovai. Vienas pirmųjų, pradėjusių kalbėti apie augančią socialinių tinklų įtaką Lietuvoje ir siūlyti profesionalias socialinių tinklų marketingo konsultacijas prekės ženklams. Kasdien analizuodamas didžiausių Lietuvos prekės ženklų Facebook puslapius, Aidis sukaupė didžiulę žinių bazę, kuria pasidalins ir su jumis.
Edgaras Petručionis
„Socialaus marketingo“ reklamos skyriaus vadovas. Dirba ir kasdien prižiūri vienas sudėtingiausių lietuviškų Facebook reklamos kampanijų. Pro Edgaro akis neprasprūsta ne tik ne vietoje padėti kableliai, bet ir visos neišnaudotos optimizavimo galimybės. Didžiausi Lietuvos prekės ženklai kas mėnesį išleidžia dešimtis tūkstančių eurų Facebook reklamai ir reikalauja didžiausio efektyvumo, todėl Edgaras tiesiog privalo būti geriausiai informuotas apie visas Facebook reklamų subtilybes ir naujoves.
Edgaras Petručionis
„Socialaus marketingo“ reklamos skyriaus vadovas. Dirba ir kasdien prižiūri vienas sudėtingiausių lietuviškų Facebook reklamos kampanijų. Pro Edgaro akis neprasprūsta ne tik ne vietoje padėti kableliai, bet ir visos neišnaudotos optimizavimo galimybės. Didžiausi Lietuvos prekės ženklai kas mėnesį išleidžia dešimtis tūkstančių eurų Facebook reklamai ir reikalauja didžiausio efektyvumo, todėl Edgaras tiesiog privalo būti geriausiai informuotas apie visas Facebook reklamų subtilybes ir naujoves.
“Socialus marketingas” – viena iš didžiausių skaitmeninės komunikacijos įmonių Lietuvoje, ypatingą dėmesį skirianti socialinių tinklų marketingui. Mūsų sukaupta patirtis su savo gerbėjais bendrauti padeda didžiausiems Lietuvos ir pasaulio prekės ženklams, o dabar ja pasinaudoti galite ir jūs.
“Socialus marketingas” – viena iš didžiausių skaitmeninės komunikacijos įmonių Lietuvoje, ypatingą dėmesį skirianti socialinių tinklų marketingui. Mūsų sukaupta patirtis su savo gerbėjais bendrauti padeda didžiausiems Lietuvos ir pasaulio prekės ženklams, o dabar ja pasinaudoti galite ir jūs.
Jūsų investicija į savo tobulėjimą – 229€+PVM 199€+PVM!!!
Miestai ir datos:
Jūsų investicija į savo tobulėjimą – 229€+PVM 199€+PVM!!!
Laikas apsispręsti – ar norite sėkmingai komunikuoti Facebook’e?
Turite klausimų?
+370 616 76777 Socialus Marketingas mokymai {eta} socialusmarketingas.lt