Atgal
Facebook puslapių priežiūra. Naujų gerbėjų medžioklė(2).

Praėjusią savaitę pažadėjau daugiau patarimų apie Facebook puslapių priežiūrą.

Su malonumu tęsiu pažadą. Šiandien – penktas, šiek tiek vėliau – ir dar keli:

KLAUS(Y)KIT.

Kol kas dar nepastebėjau daug prekinių ženklų, kurie aktyviau naudotųsi „Questions“ funkcija.

O be reikalo – tai labai paprastas būdas nesunkiai, neapkraunant vartotojų, sužinoti jų nuomonę vienu ar kitu jums rūpimu klausimu.

Kaip?


Tiesiog spaudžiat „Klausimas“, įrašot į atsidariusį langelį…klausimą, ir pridedat atsakymų variantus:

Apačioje galite pažymėti varnele galimybę bet kam pridėti atsakymų variantus – tai reiškia, kad jei jūsų draugai neranda sau tinkančio atsakymo, gali pridėti savo. Ir jums nebereikia laužyti galvos, ar tikrai tinkamus atsakymų variantus sugalvojote.

Kodėl?

  • Kai jūsų gerbėjas atsako į klausimą, pranešimą apie tai pamato ir jo draugai – galbūt dalis jų taip pat sugalvos pareikšti savo nuomonę, o po to – ir tapti jūsų puslapio gerbėjais.

  • Žmonės jungiasi prie jūsų puslapio, norėdami bendrauti su jūsų prekės ženklu. O jeigu jūs, nelaukdami, kol jie pareikš savo nuomonę vienu ar kitu klausimu, patys jos paklausite – uždirbsite „taškų“. Tikrai.
  • Turite progą sužinoti kažką daugiau apie savo prekės ženklo (potencialius) draugus. Ką tik panorėsite. Jeigu paklausite – yra šansų, kad jie atsakys.
  • Turite progą artimiau įtraukti gerbėjus į jūsų prekės ženklo gyvavimą. Pasiūlykite jiems išrinkti pavadinimą, nuspręsti, kurioje parduotuvėje geriau prekiauti jūsų produkcija, į kokį miestą geriau plėstis – žmogui patinka jaustis svarbiu, sprendimus nulemiančiu, galų gale – „kažko dalimi“.

Nieko tikrai neprarasite, o laimėti galite daug.

Neužilgo – ir dar vienas patarimas, todėl nepamirškit tapti mūsų gerbėjais draugais ir užsisakyti mūsų naujienų RSS arba el.paštu. Juk norėtumėt jo nepraleisti, taip?

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *